Ikonické reklamy: Čo má spoločné Fiat 500, impotencia a modrá tabletka?

1349

Keďže v Autográtise poznáme problémy bežných ľudí, predstavujeme vám dokonalý protiliek na všetky tie Dedolesy a Alzákov, ktoré vám pijú krv. Preneste sa s nami do čias, keď boli motory veľké, benzín olovnatý a sex bezpečný. Dámy a páni, pripravte sa na pravidelnú nálož nostalgie od nás – pre vás!

Dnes tu máme jednu, na ktorú sa nezabúda. Písal sa rok 2015 a taliansky FIAT sa ešte len zabývaval na americkom trhu, kam sa dostal prostredníctvom vytvorenia nového spoločného podniku s Chryslerom, FCA.

Zdroj: YouTube
Zdroj: YouTube

Modrá tabletka

Temperamentní, južanskí Európania sú pravdepodobne svetovým synonymom pre nadržancov, čo by vysvetlilo práve tento spot agentúry The Richards Group odvysielaný počas najväčšieho marketingového sviatku Severnej Ameriky, Superbowlu. Kaziť tu pointu nejakým pracným vysvetlením pointy nebudeme, radšej si povedzme niečo o FIATe 500X.

Zdroj: YouTube
Zdroj: YouTube

Crossover prišiel na trh v roku 2014 a ešte stále je na trhu, aj keď už podstúpil niekoľko modernizácií, vďaka ktorým je stále súčasným vozidlom. Stojí na podvozku Fiatu 500L a Grande Punta a celosvetovo sa doň montuje nielen litrový trojvalec MultiAir a štvorvalce s objemom 1,4; 1,6 a 2,0 litra, v USA preň dokonca majú aj 2,4-litrový štvorvalec so 180 koňmi. A s ním už by sa tento spot dal pochopiť predsa o niečo lepšie.