Reklama na smart EQ si uťahuje z elektromobilov a ľudí, ktorí od nich čakajú nemožné

1936

Možno ste si to nevšimli, no značka predávajúca metské mikro autá prestala ponúkať modely so spaľovacími motormi. Zároveň si však uťahuje zo samotných elektromobilov a z ľudí, ktorí čakajú od áut poháňaných elektrinou „hory-doly“. Pozrite si teda reklamu na smart EQ.

Ako redaktor sa často stretávam s extrémnou nenávisťou voči elektromobilom. Ľudia ich dojazd porovnávajú s naftovými modelmi a tento pohľad je samozrejme zlý. Model smart EQ na tieto reči reaguje pomerne jasne.

Totiž, žnačka sa snaží vtipnou reklamou poukázať na fakt, že jazdiť s elektromobilom je nutné tam, kde to dáva zmysel. Veta z úst šoférky na konci videa hovorí za všetko. „Who would drive an electric car in the middle of nowhere?“, čo v preklade znamená, „Kto by jazdil na elektromobile uprostred ničoho“.

Neprehliadnite:

Tlieskam. Značka smart konečne vtipným spôsobom poukázala na zdravý pohľad na elektromobilitu. Tieto autá patria „zatiaľ“ hlavne do mestskej džungle a to im nikto neberie. Priznávajú to aj samotné automobilky a čo je lepšie, pomerne vtipným spôsobom.