Jeden z historicky najdôležitejších modelov značky prišiel s modernizáciou. Od jeho uvedenia na trh v roku 2016 bolo zákazníkom odovzdaných viac ako 800 000 kusov. Vďaka tomu sa Peugeot 3008 vydriapal medzi špičku v segmente z hľadiska predajov a teraz si trúfa ešte na viac.
Prechádzať sa po uliciach slovenského mesta a nestretnúť aspoň jeden Peugeot 3008, museli ste byť zahľadení do zeme.
Tejto ignorácii je koniec, pretože modernizovanú “tritisícosmičku” zahliadnete už aj spoza budovy. Je to francúzska dizajnérska odvaha na 4 čísla.
Pán výrazný
Na prvý pohľad si určite všimnete novú bezrámovú mriežku chladiča, ku ktorej sa pridávajú prepacované predné svetlá či zvislé denné LED svetlá s motívom levých zubov.
Zadné svetlá sa, podobne ako predné, dočkali modernizácie v podobe pozmenej grafiky trojice “pazúrov” a k tomu pribudli dynamické smerovky.
Úžasný interiér na druhú
Vylepšený digitálny prístrojový štít i-Cockpit s uhlopriečkou 12,3 palca dopĺňa v interiéri stredový displej multimediálneho systému so zväčšenou, teda 10-palcovou uhlopriečkou.
Z hľadiska jazdných asistentov pribudlo niekoľko riešení, ako napríklad nočné videnie, rozšírené rozpoznávanie dopravných značiek čítajúce symboly ako STOP či zákaz predbiehania alebo núdzové brzdenie aktívne od 5 do 140 km/h.
Koniec dvojlitra
V ponuke motorizácií nájdete 1,2-litrový benzínový trojvalec s výkonom 96 kW/130 koní spriahnutý buď so 6-stupňovou mechanickou alebo 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Čisto benzínovým pohonom kraľuje 1,6-litrový štvorvalec s výkonom 133 kW/180 koní, spolupracujúci výhradne s 8-stupňovým automatom.
Naftová motorizácia predstavuje jediný 1,5-litrový štvorvalec s manuálom alebo automatom. Nechýbajú nabíjateľné hybridy s 1,6-litrovým benzínovým motorom pod kapotami. Slabší hybrid (predokolka) ponúkne výkon 165 kW/225 koní a štvorkolka HYBRID4 už známych 220 kW/300 koní. Naftový dvojliter však opustil ponuku.