Nový FIAT 500 má za sebou 1800 dizajnových zmien

772
" "

Úprav na karosérii je naozaj hojne, sú však veľmi decentné. Maska chladiča bola mierne prekreslená, prepracované sú tiež chrómové lišty. Pri detailnejšom pohľade si možno všimnúť taktiež pozmenené krivky samotného nárazníka, diódové denné svietenie a novú grafiku hlavných svetlometov. Nová horizontálna linka po bokoch výraznejšie predeľuje karosériu, zatiaľ čo oblúky kolies zdobia nové disky. Zadnej časti kraľujú vypúlené skupinové reflektory. Hmlové svetlá sa presunuli do chrómového obkladu, ponovom umiestnenom nižšie, čím vznikol priestor pre nové záhyby nárazníka.

Modernizácia pokračuje v interiéri, kde sa vyskytol nový päťpalcový dotykový displej s integrovaným multimediálnym systémom Uconnect. Za novým štýlovejším volantom sa za príplatok môže ukrývať TFT displej s uhlopriečkou 7” namiesto klasických budíkov. Sedadlá majú ergonomickejšie tvarovanie s novým čalúnením a údajne pribudlo množstvo tlmiaceho materiálu pre lepšie odhlučnenie.

Nové motory neočakávajte. V ponuke aj naďalej zostane 1,2-litrový benzínový motor s výkonom 51 kW / 69 koní a dvojvalec TwinAir s objemom 0,9 litra v dvoch výkonových verziách (63 & 77 kW / 85 & 105 k). Neskôr má prísť naftový štvorvalec 1.3 Multijet II a ekonomickejšia verzia jedna-dvojky.

Príchod na trh má byť naplánovaný na jeseň.

Taliani sa chvália, že na “päťstovke” vykonali kvantum zmien, ale v zásade žiadna jej výrazne nezmenila tvár.