Ženy už nechcú hatchbacky. Ich nová preferencia vás neprekvapí

1491
Zdroj: Hyundai

Vývoj spotrebiteľského správania sa uberá jasným smerom. Ani ženy nie sú výnimkou.

Rozdiely medzi nákupným správaním mužov a žien sú viditeľné aj pokiaľ ide o autá. V jednom sa však všetci zhodnú. V SUV-čkach. Analýza skupiny AURES Holdings, ktorá prevádzkuje siete autobazárov, ukázala výrazný pokles v predaji hatchbackov a nárast v oblasti SUV. Sústredila sa pritom na nákupné správanie žien.

Zdroj: AURES Holdings
Zdroj: AURES Holdings

Preferencie ostatných modelov zostávajú takmer konštantné. Medziročne však môžeme hovoriť o miernom poklese záujmu o karosériu kombi a mierny nárast v segmente SUV. Najväčší rozdiel je však viditeľný práve v náraste SUV-čiek, ktoré si za 6 rokov polepšili o takmer 20 percentuálnych bodov.