Skupina Stellantis prijala nepopulárne rozhodnutie a ikonický Rifter už v osobnej verzii ponúkne len s elektromotorom. Spaľovacia verzia tak bude dostupná iba ako úžitkový automobil.
S kopou priestoru
e-Rifter je premiantom v priestrannosti. Po sklopení zadných sedačiek dokážete previezť približne 3000 litrov batožiny a na drobnosti ponúka nespočetné množstvo odkladacích priestorov. Okrem poličiek vo dverách sa tu nachádza aj netradičné riešenie na strope. Tam môžete ukladať veci po celej dĺžke auta.
Dojazdom nepoteší
Elektrický pohon je koncernovou stálicou. Výkon 136 koní, 50 kWh batéria a dojazd menej ako 300 km. Práve ten môže zabiť popularitu e-Riftera. Nabíjanie z 10 do 80 % však zvládne za štandardných 30 minút.
Elektrina v prospech dynamiky
Jazda si skutočne zaslúži pochvalu. Absencia prevodovky znamená okamžité reakcie a batérie v podlahe pomohli aj väčšej sebaistote na ceste. Nehovoriac o rozhľade, ktorý je doslova famózny.
Pohon: elektromotor 136 k 260 Nm 50 kWh / Spotreba WLTP: 19,8 – 20,6 kWh/100 km / DxŠxV: 4403x2848x1879 mm / Rázvor: 2785 mm / Cena modelu od: 34 290 € / Batožinový priestor: 775 l