Obľúbený Leon sa môže pochváliť technickou a technologickou modernizáciou. Ide najmä o nové motorizácie vrátane motora 1,5 TSI, ako aj novej generácie plug-in-hybridného motora eHybrid. Auto dostáva aj technologické vylepšenia – prvýkrát sú v hatchbacku k dispozícii nové voliteľné maticové LED svetlomety.
SEAT Leon zostáva kľúčovým pilierom stratégie značky. Je k dispozícii so širokou škálou
pohonných jednotiek vrátane štyroch rôznych technológií: TSI (benzín), eTSI (mild hybrid), TDI (diesel) a eHybrid (plug-in hybrid). Celkovo je k dispozícii sedem rôznych verzií pohonných jednotiek s výkonom od 115 k (85 kW) do 204 k (150 kW).
Štvorvalec ako základ
Základným motorom je teraz 1,5 TSI (predtým to bol 1,0 TSI) s výkonom 115 k/85 kW (+5 k/4 kW) a krútiacim momentom 220 Nm (+20 Nm), ktorý je spojený so 6-
stupňovou manuálnou prevodovkou. Podľa testovacieho cyklu WLTP spotrebuje 5,3 – 5,8 litra paliva.
K dispozícii je aj s dvoma mild-hybridnými verziami (eTSI): 1,5 TSI 115 k (85 kW) a 150 k (110 kW), výlučne v kombinácii so 7-stupňovou prevodovkou DSG. Tá tradične spája 48V mild- hybridnú technológiu so spaľovacím motorom.
Dojazd až 100 kilometrov
Pre Leon je k dispozícii aj nová generácia plug-in hybridov (eHybrid) s výkonom 204 k (150 kW)/350 Nm. Kombinuje 1,5-litrový benzínový motor TSI s výkonom 150 k (110 kW), elektromotor s výkonom 115 k (85 kW) a 19,7 kWh lítium-iónový akumulátor. Táto kombinácia umožňuje modelu Leon prejsť na elektrický pohon viac ako 100 km. Batéria sa dá nabíjať výkonom až 50 kW na rýchlonabíjačkách alebo výkonom 11 kW cez AC Wallbox.
V interiéri po novom nájdete veľký 10,25-palcový digitálny kokpit. Ten môže byť doplnený o stredovú obrazovku s veľkosťou 10,4 palca alebo si priplatíte za 12,9-palcový centrálny dotykový displej. K tomu SEAT ponúka možnosť bezdrôtového rýchleho nabíjania s výkonom až 15 W s chladiacou technológiou.