Ženy vs. muži: Valentínska štatistika ukazuje, v čom sa líšime pri kúpe auta!

1866
Zdroj: autowp.ru

Aj napriek tomu, že muži a ženy sa častokrát v mnohých veciach nezhodnú, čo sa týka výberu automobilu je to presne naopak. Podľa štatistík najväčšieho tuzemského predajcu ojazdených vozidiel AAA Auto mali obe pohlavia pri výbere automobilu väčšinou vždy rovnaké preferencie.

Nájdu sa však aj pohľady, v ktorých sa rozchádzajú. Štatistiku pripravilo AAA Auto pri príležitosti sviatku zamilovaných.

Na značke sa zhodneme

V autocentrách tento rok obslúžili až 70 000 zákazníkov, z čoho 80,59 % zákazníkov bolo mužského pohlavia a 19,41 % zákazníkov ženského pohlavia. Aj napriek korona kríze teda majú dáta, z ktorých môžu vyberať “čerešničky”.

Zdroj: WheelsAge.org

Počas posledného roku sa potvrdilo, že najvyhľadávanejšie a najpredávanejšie vozidlá v autocentrách AAA Auto sú stále od Škody, ktorá v rebríčku dlhodobo vedie. Rozdielne názory v prípade mužov a žien nastávajú až keď príde k výberu konkrétneho modelu auta. Tam si ženy volia skôr model Škoda Fabia a muži zase model Škoda Octavia. Druhú priečku najpredávanejšej značky obsadil nemecký Volkswagen, pri ktorom sa tiež v otázke modelu pohlavia nezhodli, keďže ženy preferovali VW Golf a muži VW Passat.

Čo sa týka farby vozidiel, najpredávanejšou farbou je u oboch pohlaví strieborná farba, na druhej priečke je zhodne biela, no na tretej priečke preferujú muži farbu čiernu a ženy modrú. Najžiadanejšie palivo pre ženy sa stal benzín so 60,55 %, dieselový motor obsadil druhú priečku s 39,45 %. Muži sú v tomto výbere rozdelení takmer „fifty-fifty“, čiže 51,01 % si zvolilo  dieselový motor a 48,99 % motor benzínový.