Škoda Karoq Sportline: Bežecké tenisky na vychádzku dopĺňajú modelový rad

386

Rad Sportline je nám známy už aj z väčšieho SUV Kodiaq alebo vlajkovej lode Superb. Škoda Karoq Sportline dopĺňa v ponuke nedávno predstavenú verziu Scout. Príde však exkluzívne s najsilnejším motorom z katalógu.

Škoda na to ide postupne. Podobne, ako v prípade veľkého SUV Kodiaq, postupne dopĺňa modelový rad Karoq s relatívne neznámym koncom. Menšie z dvoch aktuálne predávaných európskych SUV, dostane športové prvky a to najsilnejšie benzínové ústrojenstvo z ponuky. Svetu sa ukáže, podobne ako Karoq Scout, na autosalóne v Paríži.

Image športovca

Škoda Karoq Sportline si vyťahuje biele ponožky s nápisom „SPORT“, nasadzuje čelenku a vyráža na vychádzku a posedenie pri nealku. Exteriéru budú kraľovať 18-palcové disky Mytikas alebo príplatkové čierne 19-palcové disky Vega. Aby vaši susedia vedeli, s čím ste sa práve obdarovali, na paneloch blatníkov nájdete logá s nápisom SPORTLINE.

V interiéri nájdete čierne športové sedadlá s kontrastným šedým prešívaním už v základnej výbave. Zadné sedadlá spolu s prednými dostali čalúnenie látkou Thermoflux, ktorá by mala byť posádke príjemná hlavne v letných mesiacoch. Multifunkčný športový volant je čalúnený perforovanou kožou a dopĺňa prvky interiéru akými sú kovové pedále, čierny strop a čalúnenie stĺpikov alebo LED ambientné podsvietenie.

4 motory aj s predokolkou

Škoda uvádza, že v ponuke pre model Sportline sú 4 efektívne a environmentálne priateľské motory…už to samo o sebe neznie príliš športovo. Každopádne, benzínový štvorvalec 2.0 TSI s výkonom 140 kW/190 koní je pre Karoq k dispozícii len v úprave Sportline. Le libo naftu? Štvorvalec 2.0 TDI ponúkne rovnaký výkon 140 kW/190 koní.

Pre obe silné verzie je štandardne k dispozícii pohon 4×4 a 7-stupňová prevodovka DSG. Slabší derivát motora 2.0 TDI s výkonom 110 kW/150 koní príde v úprave s predným náhonom a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Za príplatok však bude k dispozícii ako s DSG prevodovkou, tak s pohonom 4×4. To isté sa týka slabšieho benzínového motora 1.5 TSI s výkonom 110 kW/150 koní.

Elektronická stabilizačná kontrola ESC príde v dvojstupňovom nastavení.

Čerešničky

Škoda Karoq Sportline bude k dispozícii s digitálnou prístrojovkou Virtual Cockpit za príplatok. V „športovej verzii“ má však piate, špeciálne zobrazenie. Nechýba LTE modem s Wi-Fi pre pasažierov, podľa všetkého už v základnej výbave.