Nová Honda CR-V sa na exteriéri zmenila len minimálne. Podstatnejšie veci sa udiali po technickej stránke. V prvom rade výrobca upustil od 2,2-litrového nafťáku, nahradila ho nová jednotka 1.6 i-DTEC a pribudla aj 9-stupňová automatická prevodovka. Dokopy budú dostupné tri motory, tri prevodovky a dva typy pohonov.
Podľa dostupných informácii bolo vraj upravené aj pruženie, rozchod predných i zadných kolies sa rozšíril o 15 mm a ich sklon bol upravený o pol stupňa pre zlepšenú stabilitu. Rovnako pomer riadenia bol vylepšený o 8 %.
Novinkou v interiéri je infotainment Honda Connect. Systém podporuje klasické i internetové rádio, Bluetooth a surfovanie na internete. Prostredníctvom obrazovky sa dá tiež ovládať satelitná navigácia a sledovať pohľad cez zadnú parkovaciu kameru. Do príplatkov sa dostal i nový inteligentný adaptívny tempomat (i-ACC).
Podrobné technické informácie nájdete v tabuľke nižšie.
Parameter
|
1.6 i-DTEC
|
1.6 i-DTEC
|
2.0 i-VTEC
|
Objem (cm3)
|
1 597
|
1 597
|
1 997
|
Valce, ventily
|
R4, 16
|
R4, 16
|
R4, 16
|
Vŕtanie / zdvih (mm)
|
76 x 88
|
76 x 88
|
81 x 96,9
|
Kompresný pomer
|
16:1
|
16:1
|
10,6:1
|
Palivo
|
nafta
|
nafta
|
benzín
|
Prepĺňanie
|
turbo
|
turbo
|
nie
|
Výkon (k)
|
120
|
160
|
155
|
pri ot./min
|
4 000
|
4 000
|
6 500
|
Krútiaci moment (Nm)
|
300
|
350
|
192
|
pri ot./min
|
2 000
|
2 000
|
4 300
|
Pohon
|
predný
|
4×4
|
predný (4×4)
|
Prevodovka
|
MT6
|
MT6 / AT9
|
MT6 (MT6 / AT5)
|
Zrýchlenie 0-100 km/h (s)
|
11,2
|
9,6 / 10,0
|
10,2 (10,2 / 12,3)
|
Maximálna rýchlosť (km/h)
|
182
|
202 / 197
|
190 (190 / 182)
|
Kombinovaná spotreba (l/100 km)
|
4,4
|
4,9 / 5,1
|
7,2 (7,4 / 7,5)
|
Fotografie, technické údaje a iné podrobnosti nové európsky špecifikovanej Hondy CR-V sú vonku.