Francúzsky Peugeot predstavil svoj nový emblém. Do boja vyrukoval s levom a erbom, ktorý vyzerá naozaj vzrušujúco.
Krátko po spojení skupiny PSA so skupinou FCA do nového koncernu Stellantis prichádzajú významné zmeny. Teda, aspoň tak to vyzerá. Peugeot odštartoval novú éru prepracovaným emblémom dokazujúcim na svoju bohatú históriu.
Majestátneho leva, ktorý je symbolom značky už dnes, použila spoločnosť prvýkrát v roku 1810, keď ešte o výrobe automobilov ani nechyrovala. Logo, ktoré sme poznali doteraz, sa použilo prvýkrát v roku 2010, a teda bol čas ho “apgrejdovať.” To však išlo o samostaného leva. Teraz sa lev vracia do “klietky” v podobe erbu. Ten bol na autách naposledy v roku 1964.
„Nové logo stelesňuje to, čo Peugeot znamenal včera, čo Peugeot znamená dnes a čo Peugeot bude znamenať zajtra,” hovorí automobilka v tlačovej správe. Sila a ostrosť leva, to je vlastnosťou, ktorú budú mať aj nové autá značky. Nové logo sa objaví už na novej 308-ičke, ktorá príde predbežne v marci.