Presný dátum 50. výročia nastane až 24. mája 2022, pre BMW je tento dátum ale veľmi významným, preto bola vytvorená kampaň pozostávajúca zo štyroch častí.
Prvá časť kampane už bola zverejnená vo videu s názvom Huddle Speech. Jej cieľom je poukázanie na silnú a početnú M komunitu, ktorá sa stretne na spoločnej jazde. Vo videu možno vidieť množstvo modelov. Prvým modelom nesúcim charakteristickú trikolóru bolo BMW 3.0 CSL, to však ešte nedisponovalo písmenom M vo svojom označení. Zmena nastala v roku 1978 pri predstavení modelu BMW M1. Predzvesťou očakávanej premeny divízie BMW Motorsport je štúdia BMW XM Concept. V 38. sekunde nižšie priloženého videa sa automobilke BMW možno podaril malý únik. Pozrite sa na BMW M4 s iným dizajnom veka kufra v štýle “duck tail”. Ten veľmi pripomína kultovú M3 CSL, čo by mohlo znamenať príchod modelu M4 vo verzii CS/CSL.
Ďalšie fázy oslavnej kampane budú zverejnené každý nasledujúci štvrťrok roka 2022. V druhej časti sa bude BMW venovať 50-ročnej histórii športových modelov M. Tretia fáza bude o elektrifikácii a štvrtá sa bude zaoberať životným štýlom ľudí so spoločnou pasiou.
Divízia BMW M sľubuje v roku 2022 predstavenie viacerých M modelov.