Jeden z najúspešnejších modelov pre Citroen aj Peugeot útočil na profesionálov a rodinné typy. Nafta aj benzín sa vracajú naspäť do ponuky, no pod jednou podmienkou.
Keď francúzske automobilky oznámili, že osobné verzie týchto praktických modelov už budú dostupné len s elektrickým pohonom, hlavu o stenu si trieskala asi celá Európa. Nuž, emisné pravidlá a pokuty za prekročenie limitov sú veľmi prísne a koncern vtedy pravdepodobne inú cestu nevidel. No spotrebitelia sa ozvali a vypýtali si svoje milované modely naspäť s pohonmi, na ktoré sú zvyknutí. Iba jediný háčik robí celý obcod trochu menej atraktívnym.

De jure úžitkáč
Oba modely sú totiž homologované pod kategóriou N1. V prípade Peugeotu sa model po novom nazýva Rifter Enterprise a Citroën ho volá Berlingo Business. Dostanete v nich až do 7 miest na sedenie, no na papieri už nepôjde o osobné auto.

Do ponuky sa ale dostávajú opäť motory, ktoré zákazníci dobre poznajú. Za benzínový tím kope 1,2 Puretech 110 s výkonom 81 kW. Ten bude dostupný so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Nafta má zastúpenie s 1,5 BlueHDi 100 a 130. V prípade silnejšej motorizácie bude dostupný aj osemstupňový automat.
Spaľovacie motory budú dostupné len v kratších verziách, ktoré Citroën označuje písmenom M. Verzie XL naďalej zostanú elektrické. Berlingo Business začína od 18 990 eur a Rifter Enterprise dostanete od 20 890 eur.