Japonská Toyota žala pod Tatrami úspech aj v roku 2024. Obhájila si druhé miesto na trhu s podielom 10,2 %, predala takmer 10 500 vozidiel a získala si tisíce nových šťastných zákazníkov. Najúspešnejším trhákmi boli nadčasová Corolla, štýlová C-HR či dostupný a všestranný Yaris Cross. No to nie je všetko. Okrem predajných cieľov pracuje Toyota na projektoch, ktoré pomôžu všetkým na cestách.

Bezpečnosť mladých vodičov
Rok 2024 sa niesol aj v znamení osvety zameranej na bezpečnosť mladých vodičov – Bezpečne s Toyotou. Toyota v spolupráci s Centrom bezpečnej jazdy na Slovakia Ringu vyškolila viac ako 200 mladých vodičov v riešení krízových situácií, čím pomáha udržiavať slovenské cesty bezpečnejšie pre všetkých. Účasť na projekte bola pritom bezplatná a vlastnenie Toyoty nebolo podmienkou.
Čo bude ďalej?
Do najbližších rokov si Toyota dáva jasný cieľ. Stať sa slovenskou jednotkou. V najbližších 13 mesiacoch pripravuje uvedenie 8 nových modelov, ktoré by jej mali pomôcť posilniť svoje postavenie na trhu.