Elektrické Fordy už len cez internet. Také sú plány vedenia. Nebojte sa, tento nápad by sa zatiaľ týkal iba USA.
Značka Ford funguje za veľkou mlákou na úplne inom princípe ako u nás. S nástupom polovodičovej krízy a predĺženými čakacími lehotami sa v USA začali dostávať ceny nových Fordov do závratných výšok. Nuž, keď je veľký dopyt, predajcovia jednoducho začali zdvíhať ceny a pýtať si premrštené rezervačné poplatky. A Ford sa ohradil, pretože mu tieto taktiky kazili imidž. Teraz možno pritvrdí ešte viac. Prišiel s nápadom, ktorý predajcov odstaví absolútne.
Díleri pýtajú tisícové zálohy, áut je málo. Ford varuje, že ak budú pokračovať, nedostanú ani jedno
Generálny riaditeľ Fordu, Jim Farley, včera predstavil stratégiu predaja elektromobilov, podľa ktorej by všetok nákup mal prebiehať online, podobne ako v e-shopoch. Dnešné predajcovské centrá by tak do budúcnosti slúžili iba ako miesta na prevzatie či autoservisy.

V praxi by to znamenalo nutnosť rekvalifikovať alebo prepustiť desiatky predajcov. Zákazníci by sa však mohli spoľahnúť na pevné ceny bez neočakávaného zvyšovania či súťaženia. Informuje o tom portál Autoblog.