FAIL: Testovali maximálku Fordu Mustang Mach-E. Predbehol ich bežný Superb

21262

Celkom trefné video sa podarilo kanálu AutoTopNL. Pri testovaní dynamických vlastností nového, elektrického a veľmi výkonného Fordu Mustang Mach-E sa síce ukázalo, že zatiaľ čo pri zrýchlení z nuly na stovku vie svoj výkon obhájiť, na diaľnici je to celkom trapas. Predsa, Mustanga s ľahkosťou predbehla Škoda.

Je to ešte o to horšie, že honosne nazvanú Performance Edition od sériovej verzie odlišuje krútiaci moment až 860 newtonmetrov pri zachovaní štandardných 358 kilowattov, čiže 480 koní.

Zdroj: TS Ford
Zdroj: TS Ford

Rýchly… Ale nie viac, ako dieselový Superb

Tento elektrický Ford neoslnil ani v testoch zrýchlenia (i keď tu mu určite nepomohlo nepriaznivé počasie), kde naskóroval zrýchlenie až takmer o sekundu pomalšie, než aké udáva automobilka. Najväčší trapas však prišiel až pri pokuse o zrýchlenie na maximálnu rýchlosť, pretože honostný Mustang jednoducho nedokázal držať krok s u nás bežnou Škodou Superb Combi.

Kancelária prezidentky plní svoje sľuby. Jej nové auto je ekologická voľba z ľudu

Keďže išlo o prevedenie Scout, môžeme rátať s tým, že pod kapotou českého rodinného dostavníka pracoval turbodieseloý agregát. Celkom to ilustruje dnešnú priemyselnú realitu, v ktorom sú spaľovacie agregáty na ústupe v prospech elektromobilu, ktorý vďaka svojim vlastnostiam neposkytuje zrovna dôstojnú náhradu. Ktovie, možno by situácii výrazne pomohla prevodovka, ktorú sme si do elektromobilov zatiaľ zvykli neinštalovať. Ale pri tom, aké životné tempo sme si zvykli nasadzovať, asi budeme musieť…