Volkswagen Passat Alltrack si trúfa na terén

668

Už tradične je Passat Alltrack vybavený miernym oplastovaním karosérie, ktoré spolu s panelmi z nerezovej oceli chráni voz pred škrabancami či údermi zospodu. Štandardom tohto modelu budú 17-palcové disky, no 18” a 19” v príplatkoch chýbať nebudú. Hlavnou zmenou oproti klasickému Passatu je zvýšenie svetlej výšky o 27,5 mm.

Do Passatu Alltrack sa budú montovať viaceré motorizácie. Základom benzínovej ponuky je 1.4 TSI s výkonom 110 kW (150 k), za ňou nasleduje dvojliter TSI, ktorý dosahuje 162 kW (220 k). Úspornosť hľadajúci ľudia si zrejme vyberú naftový štvorvalec 2.0 TDI, ktorý je naladený na 110 a 140 kW (150 a 190 k). Okrem toho sa Volkswagen rozhodol ako vrchol ponúkať 2.0 BiTDI s výkonom až 177 kW (240 k). Najvýkonnejšie verzie sú štandardne vybavené systémom XDS, ktorý pribrzďuje vnútorné predné koleso pri rýchlejšej jazde.

Samozrejmosťou verzie Alltrack je pohon 4Motion, ktorý zabezpečuje medzinápravová spojka Haldex piatej generácie. Za normálnych okolností ženie len predné kolesá, zadnú nápravu pripojí podľa potreby. Novinkou je pridaný jazdný mód Off Road, ktorý optimalizuje účinok bŕzd, odozvu na plyn a aktivuje systémy pomáhajúce na vzostup/zostup z kopca.

Svoju živú premiéru si nový Volkswagen Passat Alltrack odbije už čoskoro na autosalóne v Ženeve.

Po približne polroku od odhalenia sedanu a kombi ôsmej generácie Volkswagenu Passat sa dozvedáme informácie ohľadom variantu Alltrack.