Táto Honda Integra so šesťvalcom od VW v strede si zaslúži zlatého bludištáka!

2683

Táto Honda patrí človeku, ktorý bol asi odmalička trocha zvláštny, no v dospelosti sa z toho naučil vyhrabať aspoň nejakých followerov. Lebo inak si nevieme úplne vysvetliť, čo niekoho vedie k implementácii legendárneho nemeckého šesťvalca za zadné sedadlá japonskej legendy. Fakt, skrátka nevieme.

Áno, @deeshimp je známy aj vďaka svojej predchádzajúcej VW-Honda prestavbe, keď nechal nalakovať panely karosérie svojej Hondy Civic Coupé presne po vzore Volkswagenu Polo Harlekin.

Zdroj: Facebook @ Daniel Shimp

Komplexná prestavba

Táto Integra si však užila ďaleko väčší zásah do jej vnútorností. Ako opisuje samotný Frankenstein, vozidlo dostalo 12-ventilový šesťvalec VR6 pôvodom zo štvorkového Volkswagenu Golf/Bora, ktorý daroval aj silentbloky motora. Tie sú uchytené v svojpomocne vyrobenom rúrkovom ráme, pretože sa muselo rezať aj do skeletu vozidla.

Zdroj: Facebook @ Daniel Shimp

Zadné zavesenie kolies je úplne nové a celkom umelecky poskladané z dielov Volkswagenu a Nissanu Altima. Čo sa týka jeho princípu fungovania, jeho kinematika sa od originálu úplne nezmenila aj napriek vlastným ramenám. Je len o 8 centimetrov zodvihnuté, aby nabralo potrebnú svetlú výšku na udržanie celkom ťažkého motora. 5-skrutkové uchytenia kolies darovala Honda CR-V.

Zdroj: Facebook @ Daniel Shimp

Táto Acura (odnož Hondy pre USA) Integra dokonale popiera svoju sociálnu rolu aj použitím kompletnej kabeláže zo štvorkového Golfu. To znamená, že úplne všetko – od predných, po zadné svetlomety a vrátane motora – funguje výlučne vďaka súčiastkám Volkswagenu.

Zdroj: Facebook @ Daniel Shimp

Určite vás zaujíma, ako sa v tejto veci preraďujú stupne, keďže má motorové ústrojenstvo pôvodne určené na pohon predných kolies, no vzadu. Odpoveď je prekvapujúca – dráhy radiacej páky zostali presne také, aké sú v štvorkovom Golfe, takže sa v tejto Integre neradí zrkadlovo. Z Volkswagenu sú aj pedále.

Čo sa týka komfortu a výbavy, ani tu to nie je zlé. Daniel uvádza, že pod prednou kapotou sa nachádza zabezpečená nádrž a rezervné koleso, vozidlo si tiež ponecháva všetky svoje pôvodné základné funkcie ako posilňovač riadenia, kúrenie, elektrické okienka a strešné okno, stierače a ostrekovače skiel. Dobré, však?