Táto Honda patrí človeku, ktorý bol asi odmalička trocha zvláštny, no v dospelosti sa z toho naučil vyhrabať aspoň nejakých followerov. Lebo inak si nevieme úplne vysvetliť, čo niekoho vedie k implementácii legendárneho nemeckého šesťvalca za zadné sedadlá japonskej legendy. Fakt, skrátka nevieme.
Áno, @deeshimp je známy aj vďaka svojej predchádzajúcej VW-Honda prestavbe, keď nechal nalakovať panely karosérie svojej Hondy Civic Coupé presne po vzore Volkswagenu Polo Harlekin.
Komplexná prestavba
Táto Integra si však užila ďaleko väčší zásah do jej vnútorností. Ako opisuje samotný Frankenstein, vozidlo dostalo 12-ventilový šesťvalec VR6 pôvodom zo štvorkového Volkswagenu Golf/Bora, ktorý daroval aj silentbloky motora. Tie sú uchytené v svojpomocne vyrobenom rúrkovom ráme, pretože sa muselo rezať aj do skeletu vozidla.
Zadné zavesenie kolies je úplne nové a celkom umelecky poskladané z dielov Volkswagenu a Nissanu Altima. Čo sa týka jeho princípu fungovania, jeho kinematika sa od originálu úplne nezmenila aj napriek vlastným ramenám. Je len o 8 centimetrov zodvihnuté, aby nabralo potrebnú svetlú výšku na udržanie celkom ťažkého motora. 5-skrutkové uchytenia kolies darovala Honda CR-V.
Táto Acura (odnož Hondy pre USA) Integra dokonale popiera svoju sociálnu rolu aj použitím kompletnej kabeláže zo štvorkového Golfu. To znamená, že úplne všetko – od predných, po zadné svetlomety a vrátane motora – funguje výlučne vďaka súčiastkám Volkswagenu.
Určite vás zaujíma, ako sa v tejto veci preraďujú stupne, keďže má motorové ústrojenstvo pôvodne určené na pohon predných kolies, no vzadu. Odpoveď je prekvapujúca – dráhy radiacej páky zostali presne také, aké sú v štvorkovom Golfe, takže sa v tejto Integre neradí zrkadlovo. Z Volkswagenu sú aj pedále.
Čo sa týka komfortu a výbavy, ani tu to nie je zlé. Daniel uvádza, že pod prednou kapotou sa nachádza zabezpečená nádrž a rezervné koleso, vozidlo si tiež ponecháva všetky svoje pôvodné základné funkcie ako posilňovač riadenia, kúrenie, elektrické okienka a strešné okno, stierače a ostrekovače skiel. Dobré, však?