Takúto obchádzku by ste nečakali

556

Jeep pripravil veľmi zaujímavú na propagáciu modelu Cherokee. Jednoducho posadil náhodných ľudí do auta a cestou ich čakala obchádzka. Nie však hocijaká. Daný mestský úsek v centre Vancouveru ešte predtým premenili na nepoznanie.

Vysadili tam 80 stromov, uložili 25 000 vriec s pieskom, vysypali 181 ton snehu a vyliali cez 100 tisíc litrov vody, aby napodobnili divočinu. Jeep chce týmto proklamovať, že Cherokee je s voličom režimov Selec-Terrain ako dobrý do mesta, tak i použiteľný v nepriaznivých prírodných podmienkach.

Zábery zo zákulisia si môžete pozrieť v tomto videu.

Kanadská reklama na Jeep Cherokee je dôkazom toho, že existujú aj lepšie spôsoby ako reklamou zaujať než zaplatiť za spievajúcu ženskú či vymyslieť zelenú postavičku s piskľavým hlasom.