Panamera tretej generácie prichádza s prepracovaným interiérom, novým dizajnom a s výkonom až 680 koní.
Porsche predstavilo tretiu generáciu svojho vysokovýkonného sedanu Panamera. Štvordverák vstúpi do svojej tretej generácie s niekoľkými zmenami, vrátane nového dizajnu exteriéru, prepracovaného interiéru, výkonnejších pohonných jednotiek a vylepšenej ovládateľnosti.

Nový dizajn exteriéru
Rovnako ako dizajn najnovšie ho Cayenne je aj dizajn novej Panamery skôr prípadom evolúcie než revolúcie.

Je tu nová predná časť a centrálny prívod vzduchu umiestnený nad poznávacou značkou, nový predný splitter, aby bola viac v súlade s modelom 911, bezrámové zadné okná, nové možnosti kolies a extra farby laku.

Model Turbo dostane veľké množstvo na mieru ušitých prvkov, vrátane zliatinových kolies so stredovou maticou , odznakov „Turbo“, nového exkluzívneho farebného prevedenia s názvom Turbonite, väčší difúzor a štvoricu koncoviek výfuku v bronzovej farbe.

Prepracovaný kokpit
Panamera tretej generácie je vybavená novým 12,6-palcovým prístrojovým panelom a 10,9-palcovým displejom infotainmentu. K dispozícii je aj nový volič prevodov umiestnený na palubnej doske, ktorý uvoľňuje miesto na stredovej konzole. Ponúka aj voliteľný 10,9-palcový dotykový displej pre spolujazdca, ktorý mu umožňuje vidieť výkonnostné parametre vozidla, meniť nastavenia infotainmentu alebo streamovať video.

Viac výkonu
Porsche ponúkne štyri rôzne pohonné jednotky vrátane najvýkonnejšieho modelu Panamera Turbo E-Hybrid. Pod kapotou sa nachádza vylepšený 4,0-litrový preplňovaný osemvalec, ktorému sekunduje elektromotor s 25,9 kWh batériou. Celkový výkon dosahuje 680 koní a krútiaci moment 930 Nm, ktorý posiela na všetky kolesá cez 8-stupňovú prevodovku PDK. Zrýchlenie z nuly na stovku hravo zvládne za 3,3 sekundy a dosiahuje maximálnu rýchlosť 315 km/h.
Prepracovaný bol aj základný 2,9-litrový šesťvalec ktorý bude k dispozícii s pohonom zadných alebo štyroch kolies, s úpravami plniaceho tlaku, prietoku vstrekovania paliva a časovania zapaľovania. Výsledkom je zvýšenie výkonu na 353 koní, čo predstavuje nárast o 23 koní.

Vzduchové odpruženie
Ďalšou veľkou novinkou je nový systém aktívneho pruženia pre hybridné modely, ktorý sa môže pochváliť pridanou dynamikou a komfortom vďaka tomu, ako dokáže reagovať na to, čo auto robí. Napríklad pri prudkom zrýchľovaní dokáže čeliť zdvíhaniu prednej časti vozidla vďaka aktívnemu zníženiu. Naopak pri prudkom brzdení prednú časť zníži, aby čelil prenosu hmotnosti smerom dopredu. Systém však ponúka aj užívateľsky príjemný „party kúsok“ – po otvorení dverí zdvihne Panameru o 5,5 cm vyššie, aby sa uľahčilo následné nastupovanie do auta.