Zhruba dva roky od uvedenia kupé verzie modelu Huracán, nástupcu úspešného Gallarda, spoznávame jeho otvorený variant. Spyder je na rozdiel od klasického modelu mierne odlišný. Na zadku má dva hrbole a k tomu inak tvarované nasávače. Eliminujúc tak nepriaznivé bočné aerodynamické pulzy, jazda má byť vďaka tomu komfortnejšia a prietok vzduchu do motora výrazne lepší.
Strecha samotná je plátená, ovládaná elektrohydraulický za pomoci tlačidla na stredovom paneli. Otvorenie/zatvorenie trvá 17 sekúnd a funguje to až do rýchlosti 50 km/h. Hmotnosť roadsteru je výrazne vyššia, má až 1542 kg rozložení v pomere 43:57 v prospech zadnej nápravy.
Motorový priestor je pochopiteľne okupovaný rovnakým agregátom. Vidlicový desaťvalec s objemom 5,2 litra je schopný vyvínúť 449 kW / 610 konských síl pri 8250 1/min a 560 Nm pri 6500 1/min. Rýchlosť 100 km/h sa na digitálnom tachometri objaví za 3,4 s, rovná dvestovka za 10,2 sekundy a maximálne ukázaž 324 km/h. Pri ležérnej jazde si má z nádrže vypýtať 12,3 l každých 100 kilometrov.
Desaťvalec si ponovom možno užiť aj s vetrom vo vlasoch.