Kombinácia Hyundai a motor v strede znie veľmi netradične. Okrem teraz odhaleného konceptu RM15 v Soule bol zachytený aj testovací prototyp na báze Velostera so v strede uloženým agregátom. Navyše je šanca, že túto koncepciu uvidíme aj v portfóliu značky. Mohlo by byť, nie?
Poslednú dobu Hyundai postupuje v určitých prípadoch novými smermi. Nikto by nečakal, že Kórejci sa pustia priamo medzi šakalov v Európe do prémiovej kategórie najväčších rozmerov. Zdá sa však, že limuzína Genesis je schopným konkurentom. Ďalší zaujímavý počin je tento koncept. Výrazne spevnený základ modelu Veloster bol tiež odľahčený o takmer 200 kg, čo mu umožnilo aj zníženie ťažiska na výšku 491 mm. Rozsiahle využitie hliníka a uhlíka dopomohlo k váhe len 1 260 kg, ktorá je rozložená medzi predkom a zadkom v pomere 43:57.
Modely s motorom pred zadnou nápravou nemávajú druhý rad sedačiek a výnimkou nie je ani Hyundai RM15. Namiesto nich sa tu nachádza turbom dopovaný benzínový štvorvalec s objemom 2 litre, ktorý disponuje výkonom 220 kW (299 k) pri 6 000 ot./min a až 383 Nm už od 2 000 ot./min. Krútiaci moment je prenášaný na zadné kolesá cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Nízka váha v kombinácii s vysokým výkonom dovoľuje tomuto kupé zrýchliť z 0 na 100 km/h len za 4,7 sekundy.
V metropole Južnej Kórey bol predstavený pre Hyundai nekonvenčný automobil. Má totiž pohon zadných kolies a pred zadnou nápravou uložený motor.