Hyundai otvára svoje predajne a spúšťa online službu pre zákazníkov

638
Zdroj: Autopolis

Sieť autorizovaných predajcov otvára značka od stredy 22. apríla na Slovensku svoje predajne za prísnych hygienických opatrení. Importér zároveň všetky svoje doterajšie online služby združuje na jedno miesto pod názvom Hyundai Home.

Hyundai Home dovoľuje zákazníkom vybrať si skladové vozidlo, vyskladať si auto podľa predstáv, požiadať o cenovú ponuku či kontaktovať servis pred jeho fyzickou návštevou z pohodlia domova cez internet.

Predajne aj servisy sú otvorené

K servisom pribúdajú aj otvorené predajne. Značka prostredníctvom siete svojich autorizovaných partnerov otvára od stredy 22.4. 2020 showroomy na Slovensku. V súlade s nariadeniami štátnych autorít tak majú zákazníci a záujemcovia o kúpu nového vozidla značky možnosť riešiť svoje potreby aj osobne v kamenných predajniach.

Zdroj: Autopolis
Zdroj: Autopolis

Pre zamestnancov a návštevníkov siete predajní a servisov naďalej platia prísne hygienické a bezpečnostné pravidlá: povinnosť nosiť rúška, povinná dezinfekcia rúk, obmedzený počet osôb v interiéri, dodržiavanie vzdialenosti medzi osobami minimálne 2 metre a zvýšená dezinfekcia vozidiel pri ich preberaní v servise aj odovzdávaní zákazníkovi. Značka tiež odporúča, aby zákazníci vopred kontaktovali predajcu alebo servis a dohodli si termín návštevy telefonicky alebo e-mailom.

Online služba Hyundai Home

Pre zvýšenie komfortu zákazníkov importér značky od stredy 22. apríla združuje všetky svoje doterajšie online služby na jedno miesto pod označením Hyundai Home. Na webstránke www.hyundai.sk/hyundai-home majú noví aj existujúci zákazníci možnosť:
vybrať si nové auto z bohatej ponuky s okamžitou dostupnosťou na sklade,
vyskladať si v online konfigurátore auto podľa svojich predstáv, vrátane motorizácie, úrovne výbavy, farby a príplatkovej výbavy, vyžiadať si od predajcu na mieru šitú cenovú ponuku a ponuku na financovanie, kontaktovať autorizovaný servis pohodlne prostredníctvom online formulára.

Zdroj: Autopolis
Zdroj: Autopolis

„Prechod zo súčasného stavu do normálu je postupný proces. Preto naša dlhodobá stratégia zameraná na digitalizáciu procesov a komunikácie značky na Slovensku prináša popri otvorení kamenných predajní aj koncept Hyundai Home. Existujúci aj noví zákazníci majú teraz možnosť pred návštevou predajne či servisu nájsť a využiť všetky naše online služby pohodlne a rýchlo na jednom mieste.

Zdroj: Autopolis
Zdroj: Autopolis

Sme presvedčení, že situácia, ktorej aktuálne všetci čelíme, prispeje k zvýšeniu potreby zákazníkov komunikovať s automobilovými značkami digitálne a samotným automobilkám prinesie nové príležitosti na zvyšovanie kvality svojich služieb a tým aj zákazníckej spokojnosti,“ hovorí Marek Kopča, manažér marketingu a PR Hyundai Motor Slovakia.

Zdroj: Autopolis
Zdroj: Autopolis

Okrem balíka užitočných online služieb nájdu návštevníci webovej stránky www.hyundai.sk/hyundai-home aj informácie o možnostiach financovania vozidiel, atraktívne videotesty vybraných modelov, odpovede na najčastejšie otázky súvisiace s predajom vozidiel v aktuálnej situácii a tiež základné bezpečnostné informácie o tom, ako konať pri návšteve autorizovaného servisu a predajne.