Honda nepovoľuje. Tentokrát predstavuje modernizovanú CR-V s novým motorom

733

Honda na to ide naozaj tvrdo. Pred troma týždňami odhalila novú HR-V, pokračovalo sa prototypom Jazzu a neskôr ešte facelift modelu Civic. Aby toho náhodou nebolo málo, pred dvomi dňami vypustila aj ďalšie obrázky konceptu vôbec najsilnejšieho Type R a dnes to vyvrcholí vynovenou CR-V. Dosť od jednej automobilky za taký krátky čas, čo poviete?

V porovnaní s americkou verziou je európska CR-V mierne odlišná. Napríklad je posadená nižšie, má športovejšie disky, anténa je v tvare žraločej plutvy a je tu nejaká tá lepšia ochrana vpredu. Ak však postavíte vedľa seba facelift a predfacelift, všimnete si nový body kit, prepracovanú masku chladiča, pozmenený tvar hmloviek či krásne predné LED svietenie.

Okrem príťažlivejšieho dizajnu chce nová Honda CR-V zapôsobiť aj novou technikou. 2,2-litrový i-DTEC nahradí menšia naftová jedna-šestka, ktorá disponuje výkonom 160 koní a krútiacim momentom 350 Nm. Honda to odôvodňuje spotrebou, ktorá je so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou o 11 % nižšia. Túto motorizáciu možno kombinovať aj s 9-stupňovým automatom, ktorý zlepší ekonomickosť prevádzky až o 20 %.

Pokiaľ ide pohon, známu 1.6 i-DTEC so 120 koňmi sa dá spárovať len s manuálom a predným pohonom, kdežto benzínový dvojliter je dostupný s manuálnou i automatickou prevodovou skriňou a pohonom predných alebo všetkých kolies.

Faceliftovaná Honda CR-V sa predstaví už zajtra v Paríži. O cenách vás budeme informovať neskôr.

Včera táto japonská značka predstavila faceliftovanú CR-V pre Severnú Ameriku, dnes si na svoje prídu jej európski fanúšikovia. Okrem iného prichádza s novým naftovým agregátom.