Alfa Romeo Milano prichádza ako kompaktné mestské SUV s výkonom 237 koní

442

Milano je tretím a zároveň aj najmenším SUV značky Alfa Romeo, ktoré prináša revolučný dizajn, plne elektrický pohon a množstvo ďalších lákavých noviniek!

Mestské SUV Milano, pomenované podľa rodného mesta značky Alfa Romeo, prichádza ako duchovný nástupca hatchbackov Giulietta a Mito , ktorý sa zameriava na dostupnosť, no zároveň ponúka prémiový vzhľad v snahe prilákať nových zákazníkov.

Odvážny dizajn exteriéru

Milano s rozmermi 4170 mm na dĺžku, 1780 mm na šírku a 1500 mm na výšku si osvojilo niekoľko nových odvážnych dizajnových prvkov.

Najvýraznejšou črtou je nová interpretácia tradičnej prednej masky chladiča v kombinácii s LED svetlomemi inšpirovanými Alfou Romeo SZ. Nechýbajú ani široké blatníky, krátke previsy, kontrastné čierne doplnky a hladké línie karosérie.

V zadnej časti sa nachádzajú združené zadné svetlá s motívom v tvare písmena L, robustný nárazník a nenápadnÿ strešný spojler.

 

Moderný interiér

Vnútri nájdete kokpit s dvoma 10,25-palcovými digitálnymi obrazovkami – jedna slúži ako prístrojový panel s retro dizajnom a druhá ako displej infotainmentu s prispôsobitelným hlavným menu a widgetmi. Nájdete tu aj množstvo tlačidiel pre bežné funkcie.

Objemné proporcie karosérie SUV Milano umožnili vytvoriť kufor s objemom až 400 litrov, čo je údaj, ktorý je podľa Alfy najlepší v tejto triede.

 

Dostupné v dvoch rôznych motorizáciach

Milano je k dispozícii s možnosťou výberu elektrického alebo mild-hybridného pohonu. Milano Ibrida kombinuje 1,2-litrový trojvalec so 48V štartérom/generátorom a elektromotorom s výkonom 28 koní umiestnený v 6-stupňovej automatickej prevodovke s kombinovaným výkonom 156 koní a možnosťou jazdy na plne elektrický pohon na krátku vzdialenosť. Štandardne je vybavené pohonom prednej nápravy, verzia s pohonom oboch náprav príde neskôr. Milano Elettrica je vybavené 54kWh batériou s dojazdom 410 kilometrov a elektromotorm s výkonom 154 koní umiestnený na prednej náprave. Variant Milano Veloce na najvyššej priečke, ktorý je najviac zameraný na vodiča má elektromotor s výkonom 237 koní umiestnený na prednej náprave a diferenciál s obmedzenou svornosťou .