Porsche 911 GT3 je už tradične jedným z najrýchlejších deväťstojedenástiek, aké spoločnosť kedy vyrobila. S atmosférickým plochým šesťvalcom s objemom štyri litre a výkonom 374 kilowattov (510 koní) a 469 newtonmetrov sa najnovšia GT3 vyšvihne na stovku len za 3,2 sekundy.
Lenže ako by povedal Horst Fuchs: „A to nie je všetko, vážení!“ Teraz si totiž viete dopriať dynamiku a mužó plnokrvnej 911 GT3, len bez všetkých tých otvorov v karosérii a bez obrovského prítlačného krídla, lemujúceho zadnú časť auta.

Automatický spojler, manuálna prevodovka
Najväčším vizuálnym rozdielom medzi tradičným modelom 911 GT3 a modelom Touring je teda zadné krídlo, alebo skôr jeho nedostatok. Jeho miesto zastúpil elektronický, ktorý sa automaticky vysunie, keď je to treba.

Predná maska auta tiež dostala špecifický tvar, okná majú strieborné lemovanie a výfuk je dodávaný v štandardnej striebornej povrchovej úprave (na želanie je k dispozícii saténová čierna). Korunku tomu nasadzuje elegantný znak GT3 Touring v zadnej časti.

20 a 21-palcové kolesá z „bežnej“ GT3 zostávajú na mieste, rovnako ako rozsiahle možnosti idividualizácie exteriéru a materiálov v interiéri. Základom je vždy obšitie hornej polovice palubnej dosky čiernou kožou, pre tú spodnú polovicu je tu za hrsť alternatívnych farebných prevedení.

V novej generácii Touringu sa zákazníci môžu rozhodnúť pre šesťstupňovú manuálnu prevodovku alebo prevodovku PDK. Predchádzajúca GT3 Touring ponúkala iba šesťstupňový manuál.

A ešte pikoška na záver: Ak náhodou žijete v Kalifornii a autá sledujete práve na Autográtise, musíme vás sklamať. Z dôvodu štátnych predpisov o hluku si budete môcť kúpiť len automat PDK. Tragické, však?
GT3 Touring sa začne predávať neskôr v tomto roku so začiatočnou cenou rovnakou, ako v prípade okrídlenej GT3-ky. Do ktorej by ste išli vy?