Zatiaľ ide len o predbežné odhalenie bez veľkých detailov, ale to najhlavnejšie už poznáme. Dizajn Hyundaiu Ioniq bude podstatne konvenčnejší a menej kontroverzný než ten, ktorým Toyota obdarila posledný Prius.
Interiér ponúka taktiež relatívne štýlové tvary. Okrem naspodu skoseného volantu sa tu nachádza veľká obrazovka infotainmentu, klasická hlavica dvojspojkovej prevodovky a navyše Ioniq zrejme príde s elektronickou ručnou brzdou.
Srdcom pohonu má byť nový benzínový štvorvalec, ktorý sme vám predstavili v samostatnom článku. Ide o 1.6 GDI bežiaci v Atkinsonovom cykle, pričom jeho výstupné parametre sú 77 kW (105 k) a 147 Nm. Súčasťou hybridnej sústavy bude elektromotor s výkonom 32 kW (44 k) a 170 Nm.
Hyundai Ioniq mieri na rodiny s deťmi, ktoré hľadajú praktické a ekonomické presúvadlo, ktoré ale k dosiahnutiu nízkej spotreby nepotrebuje klepotajúci diesel. V spolupráci s 15-palcovými diskami a úzkymi pneumatikami má podľa juhokórejského meracieho cyklu jazdiť za 4,5 l/100 km.
Juhokórejci vypustili prvé obrázky znázorňujúce konkurenta preslávenej Toyoty Prius.