Štvorvalcový Mustang končí. V8 ostáva!

1897

Ford škrtá EcoBoost zo svojho ikonického športiaka. Osemvalec našťastie ostane.

Povedzme si narovinu. Nebol štvorvalcový Mustang akýmsi hybridom? Na jednej strane dizajn a imidž muscle car, na druhej strane motor z biznis sedanu. Ďalším krokom by bol azda len Mustang diesel.

Zdroj: Redakcia
Zdroj: Redakcia

Okej, trochu preháňame. Štvorvalcový EcoBoost s objemom 2,3 litra bol silný. S výkonom 290 koní rozhodne nebol iba bežným biznis sedanom. Ale zhodneme sa, že do kategórie športových áut proste nepatrí. Po novom ho už ani nedostanete.

Ľudia ho nechcú

Keď už sa rozhodnete pre Mustang, päťliter je povinnou voľbou. A to si uvedomovali aj zákazníci. Dopyt jednoducho nebol dostatočný a udržať ho v sortimente sa jednoducho neoplatilo. Informuje o tom nemecký portál Auto Bild. Spravili sme pre vás prieskum a skutočne, štvorvalec už nedostanete ani ako skladové vozidlo.

Ford Mustang Lithium AUTOGRÁTIS

Ak dnes budete chcieť Mustang v základe, zaplatíte približne 49 tisíc eur. Za svoje peniaze dostanete päťlitrový osemvalec s výkonom 449 koní. Silnejšia verzia Mach 1 vám poskytne o 11 koní viac. Je paradoxom, že slabší motor ostáva v ponuke za veľkou mlákou.