Škoda Karoq Scout: Novinka pre amatérskych horárov sa predstaví na jeseň

1521

Najmenšie Európske SUV českej značky sa predstaví svetu na októbrovom autosalóne v Paríži. Škoda Karoq Scout príde na trh s trojicou motorov, drsnejšími dizajnovými prvkami a vylepšenou výbavou.

Škoda Karoq Scout je tretím prírastkom do portfólia “dobrodružných” modelov mladoboleslavskej značky. Novinka sa predstaví už v priebehu októbrového autosalónu v Paríži a v rámci filozofie modelového radu bude už v základe vybavená pohonom všetkých štyroch kolies.

Drsnejší labrador

Česká značka je doslova expertom vo vytváraní imidžových derivátov jedného modelu. Karoq sa bude z hľadiska exteriéru líšiť od svojho bežného súrodenca kovovou úpravou zadného nárazníka, nástupnými prahmi a chráničom olejovej vane.

Okrem drsnejších masiek je Karoq Scout chránený v teréne aj funkčne. Chránič olejovej vane by mal byť poistkou pred neopatrnou jazdou v teréne

Karoq Scout dostane 18 palcové disky kolies už v základnej výbave, za príplatok vyfasujete 19 palcové disky a k tomu niekoľko plakiet s názvom modelového radu. Taktiež dostanete tmavé fólie na zadné okná už rovno z fabriky.

Horáreň?

Ale kde! Karoq Scout nie je žiadna Lada Niva. Interiér je však vybavený niekoľkými exkluzívnymi detailmi, ktoré v bežnej verzii jednoducho nedostanete. Aby vaši blízki vedeli, čo ste za frajera, ani interiér neminie niekoľko plakiet s názvom “SCOUT”.

Nejaké to drevo, nejaké tie zemité farby. Poľovnícky kalendár a flinta sú však na vás

V útrobách nájdete viac tmavších hnedých detailov, ktoré by vám mali naznačiť, že s týmto modelom si olejovú vaňu po ceste na chatu tak ľahko neprerazíte. V štandardnej výbave dostanete dokonca aj koncernovú digitálnu prístrojovku Virtual Cockpit a taktiež vstavaný Wi-Fi router pre zabavenie detí na ceste k moru.

3 motory na všetky 4

Škoda Karoq Scout bude teda už v základnom vyhotovení k dispozícii s pohonom všetkých štyroch kolies. Ten bude využívať podľa voľby zákazníka jeden z trojice motorov. Benzínový motor bude k dispozícii jediný, popri dvoch naftových.

Známy štvorvalec 1,5 TSI EVO s výkonom 110 kW/150 koní a funkciou vypínania valcov alebo jeden z dvojice dvojlitrových TDI s výkonom 110 kW/150 koní alebo 140 kW/190 koní. Práve slabší z dvoch naftových motorov bude ako jediný k dispozícii so 6- stupňovou manuálnou prevodovkou.