Po 13 rokoch prichádza nový Renault Kangoo. Je radosť sa naň pozerať!

4574
Zdroj: Motor1.com
" "

Po zdĺhavom vývojovom programe a krátkej teasingovej kampani bol predstavený úplne nový Renault Kangoo s priťažlivým vzhľadom, novými technológiami a novým modelovým radom Express. Všetky informácie ešte nemáme, no pár fotografií a vzácnych vedomostí by sa našlo. Poďme na to!

Najdôležitejšie je, že Renault po novom rozdeľuje Kangoo na dva samostatné modelové rady – niečo ako Volkswagen Caddy a Caddy Life, len tu sa to volá Kangoo a Express.

Zdroj: Motor1.com
Zdroj: Motor1.com

Express v práci, Kangoo pre voľný čas

Kangoo, dodávané ako dodávka pre cestujúcich a ľahké úžitkové vozidlo, preberá úlohu luxusnejšej ponuky zameranej na neposedné rodiny a vozové parky remeselníkov a obchodníkov.

Zdroj: Motor1.com
Zdroj: Motor1.com

Express, ktorý je k dispozícii aj v osobnej aj nákladnej verzii, je cenovo dostupnejšou ponukou hlavne pre trhy mimo Európy. Je zameraná na mladých podnikateľov a zmiešané profesionálne a rodinné použitie. A síce zatiaľ poznáme len pár fotografií, ale nám sa konkrétne javí až príliš nápadne podobný Dacii Dokker. Náhoda? Nemyslíme si.

Zdroj: Motor1.com
Zdroj: Motor1.com

Zdá sa, že automobilka je obzvlášť hrdá na nový systém Easy Side Access, ktorý zlepšuje prístup do nákladného priestoru. Renault sľubuje, že nové Kangoo Van má najširší bočný vstup spomedzi na trhu s rozmermi 1 416 mm, čo je zhruba dvojnásobná hodnota ako v porovnaní s predchádzajúcim Kangoo. Počkať… 1,5 metra?! Presne tak, nové Kangoo totiž nemá B-stĺpik!

Zdroj: Motor1.com
Zdroj: Motor1.com

Dve autá, dve veľkosti

Aj keď Renault sľubuje „bezkonkurenčnú paletu veľkostí a motorov“, neexistujú presné informácie o sortimente pohonných jednotiek. Nové Kangoo by napriek tomu malo prísť v benzínovej, naftovej a čisto elektrickej verzii s manuálnou alebo automatickou prevodovkou v závislosti od motora.

Zdroj: Motor1.com
Zdroj: Motor1.com

Čo sa však týka veľkostných verzií, tie už poznáme. Kangoo bude k dispozícii v dvoch dĺžkach s užitočným objemom nákladu medzi 3,3 až 4,9 kubickými metrami v závislosti od rázvoru. Dá sa tiež čakať, že Express, očividne pochádzajúci z Dokkeru a zameraný rozvojovejšie trhy, bude disponovať len spaľovacími motormi.

Renault bude vyrábať novú rodinu Kangoo vo svojej továrni Maubeuge vo Francúzsku, zatiaľ čo rad Express sa bude montovať v Maroku. Všetky štyri deriváty budú uvedené na trh na jar 2021.

NEPREHLIADNITE: