BMW radu 6: facelift priniesol nevyhnutné minimum

619

Asi najväčšie zmeny celého omladenia BMW radu 6 sú drobné zmeny na oboch nárazníkoch, nová štruktúra predných reflektorov a väčšie štvoruholníkové výfuky. Zároveň prídu nové metalické laky, menovite hnedá Jatoba, strieborná Cashmere Silver, strieborná Glacier Silver, modrá Mediterranean Blue a červená Melbourne Red, a nové 20-palcové zliatinové disky s viaclúčovým dizajnom.

Žiadne novinky v motorovom priestore nečakajte, zostávajú tu staré známe radové šesťvalce a vidlicové osemvalce bez výkonového navýšenia. To isté platí aj pre vrcholnú M6, ktorá má 4,4-litrový motor V8 s twin-turbom a výkonom 560 koní a 680 Nm. S príplatkovým balíkom Competition Packet vám v Mníchove pridajú navyše 15 koní a rozšíria rozsah maximálneho krútiaceho momentu. V tomto podaní je BMW M6 schopné vypáliť na stovku už za 4,1 s.

Máme tu ďalšiu modernizáciu od BMW, ktorá bola vytvorená len preto, aby nejaký facelift bol. Dokopy nič užitočné neprinesie.