Škoda včera ukázala svoju budúcnosť. V rámci veľkolepého podujatia ukázala nové logo bez okrídleného šípu. Vieme, kam zmizol.
Explore more, teda objavuj viac. Tak znie nové motto, s ktorým automobilka odštartovala včerajšie predstavenie novej vízie značky. Pod týmto heslom skrýva revolúciu, ktorá zahŕňa aj nové logo. Odhalila ho na koncepte Vision 7S, ktorý ste už mohli vidieť aj na našom facebooku či instagrame. Jedna vec na ňom však chýbala. Okrídlený šíp na kruhovom podklade.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Toto je logo, ktorým sa značka z Mladej Boleslavi pochválila. A fakt, že sa na ňom nenachádza okrídlený šíp, mnohých šokoval. Na druhej strane, Škoda by nebola prvá, ktorá by pristúpila k takémuto kroku. Napríklad taká rumunská Dacia svoje tradičné logo vypustila.
Nové odtiene zelenej, ktoré pôsobia viac digitálne, mäkčeň zakomponovaný priamo do písmena S, písmeno A s futuristickým dizajnom a celkovo nový typ písma. Vďaka nemu vyzerá logo skutočne ako z budúcnosti. A čo ten šíp?
Zostáva. Škoda nám potvrdila, že napriek jeho absencii v prípade konceptu, na sériových modeloch nebude chýbať.