Od 26 990 eur
Benzín či diesel, cena bude na chlp rovnaká. Výraznejšie rozdiely sa však nájdu medzi vlastnosťami oboch agregátov. Benzínový EcoBoost disponuje výkonom 184 kW (250 k) a 360 Nm. Držiac svoju pravú nohu na uzde, dvojliter dokáže jazdiť za 7,2 l/100 km. Pri “vypekačkách” sa však odmení zrýchlením 0-100 km/h za 6,5 sekundy s maximom až pri takmer 250 km/h.
Dvojlitrový turbodiesel hrá úplne iné noty. Jeho hlavnou výhodou je nízka spotreba, ktorá sa má v priemere odlišovať až o 3 litre v porovnaní so zážihovým turbomotorom. Z pohľadu dynamiky mu 136 kW (185 k) a rovných 400 Nm stačí na akceleráciu z nuly na 100 km/h za 8,1 s. Na nemeckej diaľnici či na okruhoch to ale nafťák môže rozgúľať v pohode aj na takmer 220 km/h.
Okrem možného príplatku za dlhšiu verziu v hodnote 700 eur si možno vybrať aj vyšší stupeň výbavy ST X. Ten navýši hodnotu o celých 2990 eur, v rámci ktorého zákazník dostane kožené Recaro sedačky a predné adaptívne bixenóny s LED diódami vpredu i vzadu. Popri tom sa v ponuke nachádza množstvo iných voliteľných príplatkov.
Z pohľadu ceny rozdiel medzi benzínovým alebo naftovým motorom nie je. Ich charaktery sú však minimálne na papieri diametrálne odlišné.