Maximum luxusu: Nový Maybach S-Class odhalený

1304
Zdroj: Mercedes

Bude komfortnejší, bude bezpečnejší, bude intuitívnejší, bude jednoducho lepší. Maybach je dlhé roky etalónom luxusu. Ak máte na osobného šoféra, užijete si ho naplno.

Iba predvčerom sme informovali o veľkých plánoch Mercedesu postaviť na cesty novú generáciu superluxusnej Triedy S, ktorú s hrdosťou označujú Maybach. Kedysi samostatná automobilka, dnes súčasť trojcípej hviezdy a záruka najvyššej kvality za cenu tomu zodpovedajúcu. Aký teda bude nový Maybach S Class?

Dlhý, dlhší, najdlhší

Zoberte si Mercedes Triedy S. Potom si zvoľte jeho dlhšiu verziu. Potom pripočítajte ďalších 18 centimetrov. Až teraz ste na dĺžke nového Maybachu. Dlhých 5,47 metra predčí aj nákladné pickupy, a pritom všetky tie centimetre navyše idú do priestoru pre pasažierov. Samozrejme, zadných. Rovnako zadným pasažierom pribúdajú aj nové funkcie. Konkrétne masáž lýtiek a vyhrievanie šije.

Zdroj: Mercedes
Zdroj: Mercedes

Iba lak robia týždeň

Dvojfarebné lakovanie sa človeku buď páči alebo nepáči, dnes sa stáva celkom trendom. V prípade Maybachu však ide nielen o farby, ale aj o spôsob, akým sa auto lakuje. Na rozdiel od “bežných” Mercedesov, Maybach robia v špeciálnej lakovacej dielni. Na jeden kus nanášajú zamestnanci lak ručne, a to pokojne aj týždeň.

Zdroj: Mercedes
Zdroj: Mercedes

Dvere pre lenivých

Ak vám toto auto svojou dĺžkou pripomína autobus, nečudujeme sa. A to ste ešte nevedeli, že za príplatok v ňom dostanete aj automatické dvere. Veď načo by sa váš šofér zdvíhal zo sedadla a utekal vám otvoriť? Stlačí tlačidlo, auto samo zistí, či je bezpečné dvere otvoriť a otvorí ich. Šup, zázrak je na svete. Úplne ako v autobuse.

Zdroj: Mercedes
Zdroj: Mercedes

Značky stále pred sebou

Teraz prídu zaujímavé čísla. Predstavte si tri farebné diódy, ktorých svetlo ohýba 1,3 milióna malých zrkadiel. A to na každom svetlomete. Práve vďaka tomu dokážu svetlá DIGITAL LIGHT zobrazovať na ceste pred vami napríklad dopravné značky, či výstrahy.

Zdroj: Mercedes
Zdroj: Mercedes

Tiché je tichšie

Systém, ktorý v slúchadlách poznáme už dlhšie, prišiel aj do áut. V Mercedese mu hovoria aktívna kompenzácia jazdného zvuku. Zo svojich high-endových reproduktorov Burmester tak dostanete nielen hudbu v kvalite pre audiofilov. Reproduktory budú vysielať zvukové vlny, ktoré rozbijú ruch z exteriéru. Žiaden hluk odvaľovania pneumatík alebo svišťania vašej diplomatickej vlajočky na prednej kapote.

Plavba vďaka podvozku

Najprv príde skenovanie cesty, potom sa v priebehu milisekúnd nastaví tvrdosť pruženia každej nápravy samostatne. A takto dookola po celý čas jazdy. O dokonalé lisovanie nerovností sa stará rad senzorov, ktorý Mercedes nazýva E-aktívne ovládanie pohybu karosérie. Dlhý názov, však? Ale o to fascinujúcejšia musí byť jazda.