CUPRA prináša svoju víziu pri oslave štvrtého výročia. Čo plánuje?

713
Zdroj: Cupra

Sú to už štyri roky odkedy sa zo športovej divízie Seatu stala samostatná značka používajúca vlastné logo. Aké je jej ďalšie smerovanie? 

Zdroj: Cupra
Zdroj: Cupra

CUPRA²


Čo sa pod pojmom CUPRA na druhú skrýva? Ide o plán automobilky, aby sa v roku 2022 zdvojnásobili predaje, obraty a takisto, aby dvojnásobne narástol počet predajcov CUPRY. Generálny riaditeľ CUPRY prehlásil: “Pred štyrmi rokmi o nás mnoho ľudí pochybovalo, ale my sme v nás neprestali veriť. Tento rok znovu ukážeme, že nikto nemôže vyvrátiť náš nezastaviteľný impulz.”

A aby tých dvojok v tento magický dátum nebolo málo, CUPRA plánuje zdvojnásobiť portfólio ponúkaných modelov. V roku 2024 má prísť do predaja druhý čisto elektrický model Tavascan a v roku 2025 čisto elektrické mestské “približovadlo” vychádzajúce z konceptu UrbanRebel.

 

Zdroj: Cupra
Zdroj: Cupra

Ďalším významným pojmom vízie je Metahype. Ide o partnerstvo so spoločnosťou VISYON, ktoré vyjadruje predstavu CUPRY o  je nielen automobilkou. Tento virtuálny priestor je vytvorený pre rôzne spolupráce, napríklad zo sveta hudby to je festival Primavera Sound. Súčasťou projektu Metahype bude aj vlastné centrum zábavy.

Vďaka tomuto jedinečnému riešeniu si CUPRA sľubuje oslovenie širšieho počtu potenciálnych zákazníkov. 

Zdroj: Cupra
Zdroj: Cupra
Mrkni naše nové video: