Začnime hneď tým najpodstatnejším. Typ Mulsanne Speed je hnaný 6,75-litrovým vidlicovým osemvalcom s dvomi turbami, výkonom 537 koní a závratným krútiacim momentom 1 100 Nm. Je kombinovaný s upravenou osemstupňovou prevodovkou ZF, ktorá disponuje módom S, v ktorom sa zlepšia jej reakcie.
Väčší dôraz na pôžitok z jazdy sa tiež prejavuje prítomnosťou pádiel pod volantom, možnosťou stuhnutia pruženia podvozka a pritvrdenia riadenia. Motor však so sebou ťahá cez 2 600 kilogramov masy luxusu, no i tak nemá problém v najostrejšom nastavení pokoriť stovku za menej ako 5 sekúnd. Maximálna rýchlosť je 305 km/h.
Ak však odľahčíte pravú nohu a začnete si užívať ľahkosť presunu z A do B, Mulsanne sa posnaží ušetriť aj nejaké tie eurá. Pri menšej záťaži totiž beží len na štyri valce, čím sa výrazne zlepší spotreba. 14,6 síce nie je obzvlášť priateľská hodnota, no pre majiteľov takýchto automobilov je to najmenej zaujímavý parameter.
Okrem iného, do ponuky sa pridajú štyri nové farebné vyhotovenia interiéru – Spectre, Candy Red, Camel a Marlin. Taktiež pribudnú nové obloženia a dyhy, rovnako ako aj diamantové prešívanie na sedadlách a špeciálne vŕtané pedále.
Premiéra nového Bentley Mulsanne Speed sa odohrá na parížskom autosalóne. Jeho cena bude začínať na 315 000 eurách.
Nový Bentley Mulsanne Speed chce byť “najrýchlejším ultraluxusným jazdeckým zážitkom na svete”.