Alfu Romeo Giulia môžete objednávať od polovice apríla

602
" "

Ako prvé je vhodné vypichnúť, že Alfa stavala Giuliu s dôrazom na radosť z jazdy. Prv sa hovorilo o tom, že iba naftové motory dostanú možnosť manuálnej prevodovky popri automate okrem verzie Quadrifoglio.

Neskôr sa však doplnilo, že všetky motory budú do konca roka dostupné so šesťstupňovou manuálnou i osemstupňovou automatickou prevodovkou. Je vhodné vyzdvihnúť, že toto je zadokolka a žiaden z richádzajúcich modelov nebude mať predný náhon. Štvorkolku ponúkajú za príplatok.

Na strane benzínu figuruje dvojlitrový preplňovaný štvorvalec. Na začiatok príde so 147 kW (200 k) a 330 Nm. Neskôr ho však doplní variant s výkonom 206 kW (280 k). Milovníkov nafty poteší 2,2-litrový agregát v troch výkonových naladeniach: 110 kW (150 k), 132 kW (180 k) a 154 kW (210 k). Vraví sa, že ho časom má doplniť šesťvalcový trojliter twin-turbo s výkonom 250 kW (340 k).

Výstavným exemplárom modelu Giulia je variant Quadrifoglio, ktorý je mierený rovno proti BMW M3. Pomáha mu v tom 2,9-litrový twin-turbo šesťvalec od Maserati ladený ľuďmi z Ferrari. Má 375 kW (510 k) a 600 Nm, ktoré prenáša na zadné kolesá, za príplatok na všetky, cez samosvorný diferenciál.

Alfa Romeo chce nový sedan ponúkať v troch výbavových stupňoch: Giulia, Super a Quadrifoglio. Základ bude mať tempomat s obmedzovačom rýchlosti, dvojzónovú klimatizáciu, 16-palcové disky či 6,5-palcový displej s infotainmentom Connect.

Taliani konečne predstavili celú ponuku motorov a dizajn klasickej verzie.ň